ANALIZA WYOBRAŻEŃ

Takie ogra­niczenie nie może być tolerowane przez producen­tów towarów masowych. Sprawozdanie stwierdza: „Samochód może trafiać do różnych ludzi prezen­tując różne cechy swej osobowości […] Reklama mnoży symbole. Może ona, jak w pryzmacie, pre­zentować charakter samochodu pod różnymi kątami, tak że ludzie całkowicie się między sobą różniący mogą uważać ten sam samochód za swój.” Jeżeli badacz analizujący wyobrażenia pozna nie­które z symboli, jakie jesteśmy skłonni kupić, może wpływćić na nasze decyzje przy kupnie innych to­warów i może też wypełnić wiele luk w ogólnym ukształtowaniu naszej osobowości.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.
Drążenie foremników