SPRZEDAWCY DETALICZNI

Powyższe studium zostało opracowane, na krót­ko zanim przemysł tytoniowy popadł w wielką konfuzję z powodu osławionej już paniki rakowej, któ­ra według słów rzecznika jednej z agencji reklamo­wych „zapędziła wytwórnie papierosów w piekiel­ny zaułek”. Ci spośród starych potentatów, którzy ukształtowali wizerunki swoich wyrobów jako moc­nych papierosów dla mocnych ludzi — nagle spo­strzegli, że tracą klientelę. Powstał zamęt, gdy za­częto poszukiwać dla papierosów bardziej wzbu­dzających zaufanie reklamowych symboli. Sprze­dawcy detaliczni zostali zasypani nowymi gatunka­mi, a każdy z nich miał rzekomo być bezpieczniej­szy od pozostałych. W wyniku paniki rakowej nie­mal każda z wielkich wytwórni wypuściła nowy gatunek z filtrem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.